השתתפות חברת הביטוח במלונית לאחר לידה

מנוחה חשובה לאחר הלידה. זו הסיבה שחשוב לקבל חדר מלון קרוב לבית החולים. לאחר הלידה, אישה צריכה זמן לנוח ולהתאושש לפני שהיא לוקחת על עצמה את האחריות של האימהות.
חדר במלון ליד בית החולים יקל עליה ועל בן זוגה להיות שם עבור תינוקם שזה עתה נולד. עלות מלון לאחר לידה היא סכום לא קטן אולם חברות עשויות להשתתף בעלויות המלונית לילודת לאחר הלידה. בכתבה זו נסקור את היתרונות במלונית ומה נדרש חברת הביטוח תשתתף בעלות המלונית.

אילו יתרונות וחסרונות יש למלונית?

אישה שיולדת תסבול מכאבים עצומים לאחר הלידה. חשוב שהיא תנוח מספיק כדי להתאושש מהלידה. אם היא חוזר לביתה ישר אחר הלידה, היא תצטרך לטפל בילדה שזה עתה נולד ובילדיה האחרים וכן לדאוג למטלות הבית כמו בישול, ניקיון וכביסה. כל המשימות הללו עלולות להקשות עליה לקבל את השינה הדרושה לה על מנת להתאושש מהלידה.

לכן, חשוב לאימהות שיולדות למצוא מקום במחיר סביר שבו הן יוכלו לשהות לאחר הלידה, כדי שיוכלו לנוח קצת ובמקביל שמישהו אחר ידאג לילד הנולד שלהן אם הן רוצות לצאת או לעשות משהו אחר עם המשפחה שלהן. חברים בלי לדאוג לחזור הביתה מאוחר בלילה.

עלות מלונית לאחר לידה מחושבת לרוב לפי מספר הימים שהיולדת צריכה לשהות בבית החולים. בית החולים יספק סיכום שחרור. חברת הביטוח תחשב את העלויות על סמך ההשתתפות בביטוח האמבולטורי של האם וקופת הבריאות שלה.

יולדת זכאית למנוחה של שלושה ימים לפחות לאחר הלידה, כדי שתוכל להחלים מהניתוח ומניסיון הלידה. היא גם צריכה להיות מסוגלת לבלות זמן עם הרך הנולד שלה, להניק ולהתחבר לתינוק שלהם.

יש גם כמה חסרונות של שהייה במלונית. לדוגמה, מלוניות יכולות להיות יקרים בהשוואה לסוגים אחרים של מקומות לינה כמו בני משפחה. לעתים קרובות יש להם גם מדיניות ביטולים קפדנית כך שאם מישהו צריך לבטל את ההזמנה שלו הוא עלול יחויב בתשלום לא משנה מה הסיבה לביטול ההזמנה שלו.

בחירה באיזו מלונית לבחור להחלמה שלך לאחר לידה

בחירת המלון המתאים להחלמה לאחר לידה היא החלטה אישית. זה תלוי מה את צריכה, איפה את גרה והתקציב שלך.

  • עיינו בביקורות לפני ההזמנה כדי שתוכל לקבל מושג על מה שלקוחות אחרים אמרו על החוויות שלהם במלונית.
  • קחו בחשבון את מסגרת הזמן שלכם בעת תכנון השהות שלכם – מלוניות רבות מציעות הנחות אם תזמינו  פרקי זמן מסוימים.

איזה סוג מלונית את צריכה?

אם אתם מחפשים מלונית עם כל השירותים, אז בחרו מלונית יוקרתית. אם אתם רוצים להימנע מהמונים, בחרו מלונית בוטיק יוקרתי. אם אתם רוצים להיות קרובים לבית ולמשפחתכם בתקופה זו, בחרו בהשכרה לטווח קצר או הישארו עם בני משפחה. אם בית החולים נמצא בקרבת מקום ויאפשר מבקרים, שקלי להישאר במלון המזוהה עם בית חולים המציע שירותי תחבורה חינם.
אם התקציב שלך מוגבל אבל אתה עדיין רוצה קצת שקט נפשי במהלך תקופה זו, שקול להישאר בשהות ממושכת או במתחם דירות שירות ליד בית החולים או במרחק הליכה מהבית שלך.

איך להזמין מלונית לאחר הלידה

כדי להזמין את שהותכם במלונות, תחילה עליכם למצוא את אתר האינטרנט שלה. באתר זה תוכלו למצוא מידע על המלונית ושירותיה. לאחר מכן תוכלו להזמין את החדר שלכם באינטרנט על ידי מילוי טופס הזמנה או על ידי התקשרות למלונית. בעת הזמנת השהות, הקפידו לספק את שמכם המלא, תאריך הלידה ומידע חשוב אחר כדי שהצוות יוכל להבטיח שההזמנה שלך נעשית בזמן.

איך תובעים השתתפות חברת הביטוח במלונית לאחר לידה

יש להגיש לחברת הביטוח קבלות, מכתב שחרור לילוד ומכתב מהמלונית לחברת הביטוח. במידה ואתם לא מסדרים בהגשת תביעה אמבולטורית  צרו אתנו קשר ונסייע.

לסיכום

הדבר החשוב ביותר בשהייה לאחר הלידה הוא ליצור קשר עם התינוק שלך. כשאת מניקה ומבלה איתם זמן, הם לומדים איך להאכיל ולהתחבר. כל עוד אתה לוקח את זה בקלות ומאפשר לעצמך זמן להחלים, שיהיה במלונית לאחר הלידה תעזור לך ליצור קשר חזק עם התינוק שלך מאחר ולא תצטרכי לדאוג למטלות הבית המקשות עליך לקבל את השינה הדרושה לך על מנת להתאושש מהלידה. במידה ויש לך ביטוח האמבולטורי תוכלי להגיש תביעה אמבולטורית לקבלת השתתפות חברת הביטוח במלונית לאחר לידה.