מימוש זכויות – תביעות ביטוח לאומי ותביעות ביטוח

כדאי לפנות לסוכן ביטוח במקרה של תביעת ביטוח, שזה בעצם הרגע שצריך להפעיל את הביטוח. לכאורה אולי תחשבו שאין בעיה לפנות לחברת הביטוח עצמאית, להסביר להם מה קרה ולקבל את ההחזרים, אבל לצערנו המצב לא פשוט עד כדי כך. לרוב, חברות ביטוח לא כל כך שמחות להביא לנו כספים וההתנהלות מולם יכולה להיות עניין מתיש ולא פשוט. למה זה ככה?

תחשבו רגע על ביטוח לאומי. זוכרים עד כמה מסורבל להתנהל מולם ועד כמה קשה להוציא מהם כסף? אז זה המצב כשמדובר בחברה ממשלתית ללא מטרות רווח. עכשיו תחשבו על חברות ביטוח, שהם חברות פרטיות למטרות רווח.

ברגע האמת שצריך להפעיל את הפוליסה אנשים נפגשים עם הטופסולוגיה והבירוקרטיה מול חברות הביטוח. אולם עם יש לנו סוכן ביטוח שמיננו אותו לפני שהתרחש אירוע הביטוח הוא יוכל ידאג לעזור ולייצג את המבוטח מול חברת ביטוח.

חברות הביטוח ישלמו על מה שמכסה הפוליסה ועל מה שמחוץ לפוליסה ברור שאף אחד לא רוצה לשלם. אולם יש גם תחום האפור, ויש הרבה אפור כי אלה הם החיים וכל תביעה היא ייחודית לכשעצמה – כאן הרווח וכאן הפער. אם לסוכן, קשה למרות כל היכרותו עם התחום , מדוע שללקוח העומד לבדו מול חברת ביטוח יהיה קל יותר?
לקוחות שחזרו לשרות סוכן אמרו לא אחת, שבתביעות פשוטות הם קיבלו את הכסף בישיר בלי בעיה, הבעיה התחילה בתחום האפור.

הסוכן מתווכח עם החברות הביטוח על פרשנות הפוליסה, על האותיות הקטנות, והרבה פעמים הוא מצליח לשכנע שהוא צודק ויש לשלם ללקוח את התביעה.
ברור מדוע יש אחוז גבוה שמגיש תביעות ממבוטחי הישירים והוא עולה בהרבה מול החברה המסורתית! כי הסוכן שנמצא באמצע, יודע לקחת את התחום האפור ולהפוך אותו ללבן (כמובן באמצעים החוקיים של הביטוח) זה המקצוע שלו.

לאור האמור לעיל ניתן ומומלץ לפנות לסוכן ביטוח שאתו אנו עובדים, שכן לו יש את היכולת והכלים להתנהל מול חברות הביטוח עד לקבלת כל ההחזרים המגיעים לכם..